Інклюзія

 Особливості формування
індивідуального навчального плану для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах

Забезпечуючи правові засади подальшого розвитку системи освіти в частині створення умов для навчання, реабілітації, соціальної адаптації, інтеграції в суспільство дітей з особливими освітніми потребами, враховуючи освітні запити споживачів освітніх послуг, з метою поширення інноваційного досвіду, враховуючи здібності та нахили здобувачів освіти, орієнтуючись на освітні запити батьківської громади, відповідно до рішення педагогічної ради закладу було відкрито інклюзивні класи.

Ці класи надають можливість мотивації здобувачів освіти з особливими освітніми потребами і здорових однолітків навчатися в інтегрованих умовах. В закладі навчається 9 дітей з особливими освітніми потребами.

Освітній процес здійснюється за навчальними програмами та підручниками, затвердженими Міністерством освіти і науки України. Інваріантна складова навчальних планів, сформована на державному рівні, забезпечує реалізацію змісту освіти на рівні Державного стандарту та включає проведення корекційно-розвиткових занять.

Враховуючи висновки та рекомендації ІРЦ щодо навчання за загальноосвітньою програмою, для корекції та реабілітації порушень будуть проводитись корекційно-розвиткові заняття.

Зміст корекційно-розвиткової роботи передбачає здійснення корекції порушень у фізичному та психічному розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами та реалізується через спеціальні заняття.

Корекційна допомога в оволодінні Державною програмою освіти надається практичним психологом, логопедом, асистентами вчителя, інструктором ЛФК.

Години корекційно-розвиткових занять не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження.

Індивідуальні навчальні плани інклюзивних класів обговорені та погоджені на засіданні педагогічної ради ліцею. 

В закладі функціонує ресурсна кімната - окрема, спеціально облаштована кімната для дітей з особливими освітніми потребами, де відбувається навчання за індивідуальним планом розвитку у супроводі корекційного педагога та психологічна і фізична адаптація дітей.


Немає коментарів:

Дописати коментар